fbpx

Meers Patrick onderging vorig jaar een herpositionering die wij hebben uitgevoerd onder ons hoofdbedrijf Aimbizz.

Het werd een succes maar om de naamsbekendheid nog te verhogen waren er nog een aantal extra stappen nodig.

Eerst en vooral werd er een communicatieplan opgesteld waar we bepaalden  waar en hoe we de markt gaan benaderen.

 

De website moest geoptimaliseerd worden met de toevoeging van extra rubrieken en de upload van foto’s van nieuwe projecten.

 

In een volgende fase wordt social media ingeschakeld, eerst gaan we starten met het organische gedeelte en ons focussen op SEO. Pas nadien indien nodig gaan we over tot SEA.

 

De blog pagina is een extra tool om meer naamsbekendheid te verwerven. Artikels worden bijgeschreven en geplaatst. We maken hier ook gebruik van de nieuwsbrief om deze informatie bekend te maken bij de specifieke doelgroepen.

 

We maakten ook een template in Mailchimp en de database toegevoegd.

Momenteel lopen de aanvragen voor nieuwe projecten binnen en zijn er reeds een aantal werken in uitvoering.

Meers Patrick opteerde voor een social media pakket om dit gedeelte uit handen te geven aan ons.